Szkolenia

Wiedzieć więcej

Jest to proces, w którym bierze udział grupa pracowników (do 12 osób). Polega na pracy na potencjale zespołu (jak i każdego członka z osobna) i wiedzy merytorycznej coacha. Korzystając z sumy wiedzy uczestników i coacha, ich umiejętności i doświadczeń, wspólnie generowane są potrzebne rozwiązania dla konkretnych, realnych sytuacji.

DZIĘKI TEGO TYPU PRACY UCZESTNICY:

  • przyswajają wiedzę w formie, dla nich odpowiedniej i w zakresie im potrzebnym,
  • wiedza jest dostosowana do ich realnej sytuacji działania (także przez nich modyfikowana),
  • są jej współautorami a nie biernymi odbiorcami – co powoduje wzrost motywacji do jej stosowania,
  • poznają swoje indywidualne zasoby i umiejętnie je wykorzystują (także wzajemnie),
  • uczą się efektywnie komunikować.

PRZYKŁADOWE TEMATY:

  • Komunikacja oparta na empatii
  • Emocje w konflikcie
  • Innowacyjność i kreatywność
  • Motywacja i automotywacja
  • Asertywność drogą do realnej współpracy
  • Praca z konfliktem
  • Wypalenie zawodowe
  • Praca z celem
  • Zarządzanie swoim czasem – czy planowanie ma sens
  • Samoświadomość – świadome działanie drogą do dobrego życia…
Najprawdopodobniej „najdroższy” kurs z komunikacji

Najprawdopodobniej „najdroższy” kurs z komunikacji

Komunikacja to trudna sztuka, nie chodzi w niej o techniki, pytania otwarte czy parafrazy.Dla mnie Komunikacja to wielka: #odwaga (by otworzyć się, czasem także na zranienie),#hojność (by dawać bez gwarancji zwrotu a czasem nawet i wdzięczności). Nie każdego na to...

Pin It on Pinterest

Share This
Call Now Button