Szkolenia
Wiedzieć więcej
Jest to proces, w którym bierze udział grupa pracowników (do 12 osób). Polega na pracy na potencjale zespołu (jak i każdego członka z osobna) i wiedzy merytorycznej coacha. Korzystając z sumy wiedzy uczestników i coacha, ich umiejętności i doświadczeń, wspólnie generowane są potrzebne rozwiązania dla konkretnych, realnych sytuacji.
DZIĘKI TEGO TYPU PRACY UCZESTNICY:
- przyswajają wiedzę w formie, dla nich odpowiedniej i w zakresie im potrzebnym,
- wiedza jest dostosowana do ich realnej sytuacji działania (także przez nich modyfikowana),
- są jej współautorami a nie biernymi odbiorcami – co powoduje wzrost motywacji do jej stosowania,
- poznają swoje indywidualne zasoby i umiejętnie je wykorzystują (także wzajemnie),
- uczą się efektywnie komunikować.
PRZYKŁADOWE TEMATY:
- Komunikacja oparta na empatii
- Emocje w konflikcie
- Innowacyjność i kreatywność
- Motywacja i automotywacja
- Asertywność drogą do realnej współpracy
- Praca z konfliktem
- Wypalenie zawodowe
- Praca z celem
- Zarządzanie swoim czasem – czy planowanie ma sens
- Samoświadomość – świadome działanie drogą do dobrego życia…
Superwizja grupowa dla managerów
Superwizja to sprawdzone i poparte badaniami narzędzie rozwojowe. Szczególnie polecana jest osobom, których zawodowe zadania związane są z pracą z drugim człowiekiem, w tym managerom właśnie. Jej zadaniem jest cykliczne przyglądanie się swojej pracy, ewaluowanie...
Kurs komunikacji dla par
Spotykamy się 6 razy w odstępach jedno/dwutygodniowych (nie martwcie się terminy i miejsca spotkań ustalamy wspólnie). Dodatkowo mamy jedno spotkanie wstępne i jedno domykające na koniec (w sumie, widzimy się 8 razy). Spotkania są indywidualne (jedna para) i trwają...